جانبازان با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جانبازان با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند
نویسنده : morteza تاریخ : دو شنبه 4 خرداد 1394

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، علی بیگی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان رباط کریم اظهار کرد: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان رباط کریم، وی عنایت ویژه‌ای به بحث درمان و بهداشت این شهرستان و بیمارستان فاطمه الزهرا (س) داشت.

وی ادامه داد: وزیر محترم بهداشت 20 تخت دیالیز به بیمارستان شهرستان اختصاص دادند و در آینده نزدیک با توسعه فضای دیالیز بیمارستان این 20 تخت به تخت‌های دیالیز بیمارستان اضافه خواهد شد.

فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: وزیر بهداشت تجهیزات مدرن و پیشرفته دیگری را به این بیمارستان اختصاص داده اند که با راه اندازی و تجهیز بیمارستان به این دستگاهها به بهترین شکل ممکن به مردم شریف شهرستان خدمات رسانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با توسعه فضاهای بخش دیالیز،سی تی اسکن،زایمان و بخش های دیگر و تجهیز این بیمارستان به تجهیزات و تخت های مدرن ،رباط کریم به قطب بهداشت غرب استان تهران تبدیل خواهد شد.

بیگی خاطرنشان کرد: به منظور محقق شدن سیاست های رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش سلامت و با دستو اکید وزیر محترو و بمنظور خدمت بهتر به مردم فهیم شهرستان در بخش بهداشت و درمان چند تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونت درمان وزارت بهداشت در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری منعقد شده است.

وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در مورد اضافه شدن بلوک زایمان بیمارستان است که 2 هزارمترمربع بوده و یک مرکز کلینک ویژه بالغ بر 4هزار مترمربع به شهرستان رباط کریم اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان رباط کریم بیان کرد: پروژه بعدی گسترش فضای icu بیمارستان است که 10تخت به تخت های این بیمارستان در بخش icuاضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: کلیه پروژه‌ها تامین اعتبار شده است و در آینده نزدیک پروژه‌ها کلید خواهد خورد و در اواخر امسال برخی از این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بیگی در پایان متذکر شد: سازمان تامین اجتماعی متعهد شده است که پروژه‌ای درمانی تحت عنوان کلینک به مساحت 4 هزار مترمربع در اواخر خردادماه طراحی کنند تا ضمن تعریف پروژه ،در آینده‌ای نزدیک ساخت این کلینک آغاز شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.